Zakazivanje sastanaka

Postovan od Guca Smeštaj (Guca Accommodation) u 10:58 sa Nema komentara

Inbound Telemarketing

Bez obzira da li jer reč o prodaji kataloga, usluzi direktne pošte, DRTV, email kampanji, faks uslugama, štampi, radiju, tekst porukama, voicemail-u ili web sajtu, postignite bolje rezultate za svaki dolazni poziv korišćenjem cross-selling i upselling telemarketinga.


Outbound Telemarketing

Predstavite vaše mogućnosti kupcima i budite vodeći u prodaji korišćenjem AnswerNet sistema kojim možete upravljati B2C i B2B aplikacijama outbound telemarketinga.


Korišćenje call centra koji je specijalizovan za zakazivanje sastanaka, za te kompanije može predstavljati efektivni alat u povećanju prodaje i uspostavljanju bolje iskorišćenosti operative zaposlenih. 

Efektivnošću zakazivanja sastanaka Telenet Call Centar vam može pomoći da uspostavite neprekidne tokove zakazivanja sastanaka do njihovog zaključivanja. Uopšteno, vi nastojite da sklopite poslove koji će vam doneti najveći profit, što, izborom ovakvog servisa od strane TCC-a može vam pomoći da više vremena provodite u samom zaključivanju ugovora, pa tako i stvaranju veće zarade u poslu. 

Koliko ste spremni da platite uslugu zakazivanja sastanaka? 

Telenet Call Centar za vas može vršiti ovaj servis i ukoliko na ovo pitanje neznate odgovor, predstavićemo vam formulu po kojoj TCC radi. Dakle, uzima se ukupni broj poziva call centra po satu podeljenim sa brojem potvrđenih sastanaka. Ukoliko smo potrošili 20 dinara po satu i call centar može izvršiti 2 sastanka po satu, platićete 10 dinara po sastanku. Tada se cena po sastanku množi sa koficijentom 33%, pa je stvarna cena po sastanku 13,3 dinara. Ukoliko se od 10 poziva sklopi jedna prodaja, onda su troškovi po jedinici proizvoda 133 dinara. Koliki su vaši troškovi po jedinici proizvoda? 

Naravno, TCC vodi računa o tome da ne zakaže 3 sastanka u isto vreme, kao i o svim drugim aspektima koji su bitni za uspešnost vašeg poslovanja. Komunikacija sa vama je uspostvaljena putem svih raspoloživih kanala od sms poruka, email-a, web foruma, faksa, do komunikacije IP tehnologijom i direktnim pozivanjem prodajnog menadžera.